Εργαστήρι εικονογράφησης παραμυθιού για παιδιά

Στο πλαίσιο του 7ου Φεστιβάλ αφήγησης της Αθήνας η συγγραφέας και εικονογράφος Δήμητρα Ψυχογυιού θα πραγματοποιήσει εργαστήριο εικονογράφησης παραμυθιού για παιδιά.
Με αφορμή το παραδοσιακό παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί», θα ζωγραφίσουμε την ιστορία «βρίσκοντας» τις εικόνες της, θα μάθουμε ένα παραδοσιακό τραγούδι για το ψωμί και θα ζυμώσουμε!

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2104313332
Ιστοσελίδα: www.e-mythos.eu
«Το Σπίτι των Παραμυθιών - Το Μουσείο Αλλιώς», βρίσκεται στην οδό Ιωσήφ των Ρογών 11 και Λεμπέση, πλησίον του Μετρό Ακρόπολη και του Τραμ Λ. Βουλιαγμένης (Χάρτης περιοχής)











Βιογραφικό
Λίγα λόγια από την Δήμητρα Ψυχογυιού

Γεννήθηκα στη Χαλκίδα κι από παιδί μου άρεσε να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου, με υλικά που έβρισκα στη θάλασσα, που την είχα μέσα στα πόδια μου. Δε ζωγράφιζα, αλλά μέσα στο μυαλό μου γεννιόντουσαν διαρκώς εικόνες και έβλεπα τα μαύρα χρωματιστά!

Σπούδασα γραφιστική και διακόσμηση στη σχολή Βακαλό κι έμαθα πολλά τα οποία καταλαβαίνω τώρα, μετά απο πολλά χρόνια.

Όλες αυτές τις εικόνες και τα χρώματα τα πήρα μαζί μου μια μέρα και τα ταξίδεψα ως την Κρήτη όπου έμεινα 13 χρόνια. Εκεί γέμισα το σακούλι μου μυρωδιές κι αρμύρα από το Λιβυκό και νοσταλγία. Έτσι τα μάζεψα όλα αυτά και ήρθα πίσω στην Αθήνα. Και άρχισαν όλες αυτές οι εικόνες να βγαίνουν στο χαρτί, να γίνονται ιστορίες.

Εμπνευστής μου σε αυτό το μαγικό ταξίδι των χρωμάτων ήταν ο δάσκαλος μου Γιώργος Κόρδης που με έμαθε τί θα πει να μη χορταίνεις να ζωγραφίζεις.

Ζωγράφισα μέχρι τώρα 24 βιβλία, έγραψα κιόλας δύο παραμύθια που αγαπώ πολύ, τον κηπουρό του ουρανού και τη μυγδαλιά και το φεγγάρι, χωρίς ποτέ να θεωρώ τον εαυτό μου συγγραφέα.

Παράλληλα έφτιαξα το εργαστήρι μου πέτρα – ψαλίδι – χαρτί όπου κάνω μαθήματα ζωγραφικής και ραπτικής, παντρεύτηκα, έχω ένα γιο και συνεχίζω να γεμίζω το σακούλι μου ομορφιά και μουσική.

Πριν τρία χρόνια μου ήρθε η ιδέα να ζωγραφίζω παραμύθια πανω σε παπούτσια και κατάφερα να έχω φτιάξει εκατοντάδες ζευγάρια κι οι ιστορίες να ταξιδεύουν, περπατώντας, σε ολο τον κοσμο.

Ονειρεύομαι ένα σπίτι με κήπο όπου θα έχω ένα τραπέζι κάτω από ένα μεγάλο πεύκο, τα τζιτζίκια να σου παίρνουν τ´αφτιά και να ζωγραφίζω όλες αυτές τις ιστορίες που έχω στα συρτάρια της ψυχής μου και περιμένουν καρτερικά να ζωντανέψουν. Και το σακούλι μου να γεμίζει μ´αγάπη και φως!

Κι εγώ να μπορώ να ταξιδεύω και στ´ αλήθεια και στα παραμύθια!